LIVING IN A CLEAN SPACE

 AN AMWAY CAREER FOCUSED ON THE NEEDS OF BUSINESS OWNERS, CUSTOMERS

The recent launch of new Atmosphere MiniTM Air Treatment System meets a key need for clean indoor air at a time when people are spending more and more time inside their homes.

Remote work, online classes, virtual clubs — more of our lives are happening where we live. Amway’s new smaller air purifier is helping people feel confident about the air they’re breathing.

It also brings a sense of accomplishment to brand manager Tom Sturgeon, who helped bring the Atmosphere Mini to Amway Independent Business Owners and customers in North America. It comes just four years after Tom helped usher in its big brother, Atmosphere SkyTM.

It also it will be the last product Tom launches as an Amway employee.

“It’s an accomplishment,” said Tom, who is one of the many longtime Amway employees saying goodbye to the company in a wave of retirements. “It serves a need that our IBOs and our customers have and that feels good.”

최근 출시된 새로운 Atmosphere Mini TM 공기 처리 시스템 은 사람들이 점점 더 많은 시간을 집에서 보내는 시대에 깨끗한 실내 공기에 대한 핵심 요구 사항을 충족합니다.

원격 근무, 온라인 수업, 가상 클럽 등 우리 삶의 더 많은 부분이 우리가 사는 곳에서 일어나고 있습니다. Amway의 새로운 소형 공기 청정기는 사람들이 호흡하는 공기에 대해 자신감을 갖도록 도와줍니다.

또한 Amway Independent Business Owners와 북미 고객에게 Atmosphere Mini를 제공하는 데 도움을 준 브랜드 매니저 Tom Sturgeon에게 성취감을 안겨줍니다. Tom이 형인 Atmosphere Sky TM 를 소개하는 데 도움을 준 지 불과 4년 만에 이루어졌습니다 .

이것은 또한 Tom이 Amway 직원으로서 출시한 마지막 제품이 될 것입니다.

은퇴의 물결 속에서 회사에 작별인사를 하고 있는 오랜 Amway 직원 중 한 명인 Tom은 "이것은 성취입니다."라고 말했습니다. "IBO와 고객이 필요로 하는 요구 사항을 충족하고 기분이 좋습니다."

Products changed over the years

Tom is preparing for new adventures as he wraps up a 32-year career with Amway North America. He held various marketing roles with the company, including with products and services that Amway no longer offers, like long distance service, cell phones, roadside assistance and clothing.

“I touched nearly every category at some point,” Tom said.

Around 2002, Tom focused on home products, launching eSpringTM UV Water Purifiers and iCookTM cookware in North America. He shifted over to NutriliteTM products for several years before returning to home products for the launch of the Atmosphere Sky Air Treatment System in 2017.

The Atmosphere Sky was a new direction for Amway. It was the company’s first “smart” product, featuring an internet connection that allowed owners to control it through a smartphone app.

“We were the first Amway market to launch it,” Tom said. “It’s been well received because we weren’t because this was cross-functional and really took into account the needs of IBOs and customers.”

수년에 걸쳐 변경된 제품

Tom은 Amway North America에서 32년간의 경력을 마무리하면서 새로운 모험 을 준비하고 있습니다. 그는 장거리 서비스, 휴대폰, 긴급출동 지원 및 의류와 같이 Amway가 더 이상 제공하지 않는 제품 및 서비스를 포함하여 회사에서 다양한 마케팅 역할을 맡았습니다.

"저는 거의 모든 카테고리를 어느 시점에서 터치했습니다."라고 Tom이 말했습니다.

2002년경 Tom은 가정용 제품에 주력하여 북미에서 eSpring TM UV 정수기 와 iCook TM 조리기구 를 출시했습니다. 그는 2017년 Atmosphere Sky Air Treatment System 출시를 위해 가정용 제품으로 복귀하기 전에 몇 년 동안 Nutrilite TM 제품으로 전환했습니다.

Atmosphere Sky는 Amway의 새로운 방향이었습니다. 소유자가 스마트폰 앱을 통해 제어할 수 있는 인터넷 연결을 특징으로 하는 회사 최초의 "스마트" 제품이었습니다.

"우리는 이를 출시한 최초의 Amway 시장이었습니다."라고 Tom이 말했습니다. "이것은 교차 기능이 아니었고 IBO와 고객의 요구 사항을 실제로 고려했기 때문에 좋은 반응을 얻었습니다."

Performance improvements

The Atmosphere Sky featured several performance improvements over its predecessor in addition to the smartphone app, Tom said. Its three-stage filtration system captures 99.99% of more than 300 airborne contaminants from air passing through it as well as tackling household odors.

“We also introduced the first renewable warranty,” he said. “As long as customers change their filters on time, they get an extra year of warranty up to five years. It’s a two-year base warranty, so you get three additional years by just changing the filter, which you would do anyway.”

성능 개선

앳모스피어 스카이는 스마트폰 앱 외에도 이전 제품에 비해 몇 가지 성능 개선을 특징으로 했다고 톰은 말했다. 3단계 여과 시스템은 300종 이상의 공기 중 오염 물질을 99.99% 포착하고 집안의 냄새를 제거합니다.

"또한 우리는 최초의 재생 가능 보증을 도입했습니다."라고 그는 말했습니다. “고객이 필터를 제때 교체하면 최대 5년까지 추가 1년 보증을 받을 수 있습니다. 기본 2년 보증이므로 필터만 교체하면 3년을 추가로 받을 수 있습니다.

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The Atmosphere Mini has all the same features, but it covers a smaller area. The Sky covers 465 square feet (43 square meters) while the Mini covers 200 square feet (18.5 square meters). The smaller size brings the product price down, making it accessible to more people, Tom said. And it makes easy to address air quality in smaller rooms without having to purchase the larger unit.

Atmosphere Mini는 모든 기능이 동일하지만 더 작은 영역을 다룹니다. Sky는 465평방피트(43평방미터), Mini는 200평방피트(18.5평방미터)를 포함합니다. 크기가 작을수록 제품 가격이 낮아져 더 많은 사람들이 사용할 수 있다고 Tom은 말했습니다. 또한 더 큰 장치를 구입하지 않고도 작은 방의 공기 질을 쉽게 해결할 수 있습니다.

“This really helps by allowing people to combine it with their Sky unit,” he said. “This Mini is a great companion. You can add additional bedrooms with these Atmosphere Minis at a lower price.”

"이것은 사람들이 Sky 장치와 결합할 수 있도록 함으로써 정말 도움이 됩니다."라고 그는 말했습니다. “이 Mini는 훌륭한 동반자입니다. 이 앳모스피어 미니로 더 저렴한 가격에 침실을 추가할 수 있습니다.” [사진들 터치 하시면 싸이트 나옵니다.]

Milestone moments

Tom can list off all the products and services he worked on, but he has other great memories at Amway to take with him, too. He proudly recalled the launch of eSpring when he was tapped to showcase the unit and all its features to the full board and founding families, including Rich DeVos and Jay Van Andel.

And he can tell you about a 2015 trip to the Nutrilite Trout Lake Farms in Washington with a group of IBO leaders that included a discussion with Rich, Doug DeVos and Dr. Sam Rehnborg, son of Nutrilite Founder Carl Rehnborg. They related how Rich and Jay got their start with Nutrilite before launching Amway and eventually acquired the Nutrilite brand.

“It was really great having all that history on one stage,” Tom said.

이정표의 순간

Tom은 자신이 작업한 모든 제품과 서비스를 나열할 수 있지만 Amway에서 그와 함께 할 다른 좋은 추억도 있습니다. 그는 Rich DeVos와 Jay Van Andel을 포함한 전체 이사회 및 창립 가족에게 장치와 모든 기능을 선보일 때 eSpring의 출시를 자랑스럽게 회상했습니다.

그리고 그는 Rich, Doug DeVos 및 Nutrilite 설립자 Carl Rehnborg의 아들인 Dr. Sam Rehnborg와의 토론이 포함된 IBO 리더 그룹과 함께 워싱턴의 Nutrilite Trout Lake Farms로의 2015년 여행에 대해 이야기할 수 있습니다. 그들은 Rich와 Jay가 어떻게 Amway를 출시하기 전에 Nutrilite로 시작하여 결국 Nutrilite 브랜드를 인수했는지에 대해 이야기했습니다.

Tom은 "한 무대에서 모든 역사를 볼 수 있어서 정말 좋았습니다."라고 말했습니다.

More than colleagues

Tom grew up four miles from Amway headquarters. His best friend’s dad worked there and he always saw it as a good place to work.

“I knew it was this growing company and I would drive by and think: Man, it would be great to work at Amway,” Tom recalled. “And really that dream came true in 1989.”

Tom was able to raise his family in his hometown, while also forming another family with coworkers and the IBOs he’s worked with throughout the years. He will keep those connections with him as he moves on to the next phase of his career.

“I’m going to miss the people the most,” he said. “They’re really my family, too.”

동료 이상

Tom은 Amway 본사에서 4마일 떨어진 곳에서 자랐습니다. 그의 가장 친한 친구의 아버지가 그곳에서 일했고 그는 항상 그곳을 일하기 좋은 곳으로 여겼습니다.

Tom은 이렇게 회상했습니다. “이 회사가 성장하는 회사라는 것을 알고 차를 몰고 지나가면서 생각했습니다. 야, Amway에서 일하면 정말 좋을 텐데.”라고 Tom은 회상했습니다. "그리고 정말로 그 꿈은 1989년에 이루어졌습니다."

Tom은 고향에서 가족을 키울 수 있었고, 또한 수년 동안 함께 일한 동료 및 IBO와 함께 또 다른 가족을 형성할 수 있었습니다. 그는 경력의 다음 단계로 나아갈 때 그와 그 관계를 유지할 것입니다.

그는 “사람들이 가장 그리울 것”이라고 말했다. "그들도 정말 내 가족이야."

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